Bakis skakis är namnet.

Jasas -  jag förstod att du trodde att det var den Anneli, hihi.

Anneli - jag hade ganska skoj men blev way to drunk :P



Gårdagen vill jag inte minnas, jag vill helst radera den ur mitt liv. Kan jag det?
Jag spydde konstant tills klockan var 20:40 på kvällen. Jag fick inte ens behålla lite vatten.
Men jag fyllde på ändå med lite mineralvatten o några Piggelin glassar för att ha nåt att spy upp.
Att spy galla är då fan ingen hit o ont gör det!
Snacka om att det blev för mycket alkohol i lördags!!
Men det är kanske inte så konstigt eftersom vi började tidigt, för tidigt. Anso har inget stopp heller.
Jag ska alltid ha nåt i handen så det vart nya öl o nya groggar hela tiden.
Och rökte gjorde jag med.. fy på mig!

Jag hann inte ens till toan o spy när vi hade lagt oss så jag spydde rätt ut på golvet som min stackars gubbe tog upp sen. Han behövde verkligen inte göra det men snäll som han är så...
Han berättade att det var en salig röra med pommes, hamburgar kött, rödlök osv.
Ja nu vet ni iaf vad jag åt för fyllekäk. Synd bara att jag inte fick behålla det, haha.

Av det jag kommer ihåg så hade jag ganska skoj.. hehe. Nästa gång jag dricker blir det enbart öl för jag tål då fasen inte sprit längre. Det blir väl så när jag inte festar så mycket som förr.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Bra att du fick syn på vad du ätit till fyllemat iaf, *s* :D

2008-04-14 @ 18:41:22
Postat av: Ottilia

Oj oj.. Låter inte som min gamla supistvän.. Hehe! ;-) Tänk förr när vi delade på en 1½-are me blankt.. Galet!

2008-04-14 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback