Flitiga

Nu är vi äntligen klara med baksidan med o jag säger bara puh!
Har rensat i rabatten o mellan stenplattorna, lagt i frötapeten o på med ny jord o sen vattna,skrubbat plattorna o tvättat av utemöblerna plus dynor. Done done done..
Imorn är nog dynorna torra förhoppningsvis så vi kan sätta på dem på möblerna igen Om det nu inte ska börja regna som dem säger dem där väder gubbarna, hm.
Sen så har vi faktiskt städat här inne med. Dammsugit, dammat överallt o svabbat.
Innan vi började med allt så åt vi middag o gick med Rhoxie på Ramnås berget igen fast denna gången testade vi en ny väg så det blev en dubbelt så lång runda. Skönt!
Har haft världens bästa vecka verkligen.

Nu ska vi iväg o handla snabbt eftersom det ej finns tid för det imorn då gubben ska jobba 5:30 - 19:00
suuuuck.
Men det gör han bara för att han ska få gå från jobbet kl 19:00 nästa onsdag (Valborg) då han egentligen ska jobba till 23:30.
Skriver nog inte mera ikväll men imorn så är jag tillbaka.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Frötapet? Va e det för nåt nytt påfund? Tell me! Shiit va mycke ni hinner med..Jag e glad om jag hinner mä nån maskin tvätt då å då :P

2008-04-24 @ 20:03:04
Postat av: Linda

va rediga ni e.... det e bara att fortsätta hemma hos mig :D

2008-04-25 @ 10:28:54
Postat av: Jasas

Så duktiga ni varit :D

2008-04-25 @ 11:24:56
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback