Go'kväll !


   image33


Snart är det helg igen mina vänner, antar att det är himmelriket för er som jobbar/pluggar.
För mig är det ju "helg" varje dag nästan... på både ont och gott ska jag säga.
Det goda är väl att jag alltid har tid för mina vänner och att jag får spendera massa tid med min underbara Vofflan så hon slipper vara ensam.

Det onda då?
Ja allt annat. EKONOMIN, den sociala biten (även fast jag har tid för mina vänner så träffas vi typ aldrig), tristess.
Det är väl dem 3 största sakerna.

Nu till nåt betydligt roligare:

Idag kom min vän Hanna o hennes underbaring till son Mio hit en liten vända o sa hej.
Tyckte jag var alla tiders, lätt höjdpunkten på denna dagen.
Eller nej jag ångrar mig.. på hela veckan! :D
Men tant Anso vågade faktiskt inte hålla honom denna första gång för jag tyckte att han var så liten så liten, thihi. Tänk om han går sönder liksom..
Ääh så dom jag är jag vet.
Rhoxie var ganska nyfiken på den lille, hihi. Men en blöt nos var inte så gött att ha i ansiktet tyckte Mio o vem kan klandra honom?!

Efter deras besök så rantade jag o Rhoxan ut  o tissade. Trodde fasen att hon var akut bajjig så som hon pratade här. Men icke då.
Typiskt henne!

Min kära farmor ringde innan idag o hon, pappa o Karin ska komma hit någongång i början på nästa vecka.
Är väl så dags nu att fira min födelsedag som ju bara var för 100 år sen (nä men i feb) o så får dem se hur vi har det här hemma. Det är bara Karin som varit här en snabb runda.
Skulle egentligen följt med pappa o company till nån blues klubb ikväll men jag kände absolut inte för det.
Är för trötter o känner av det onda i halsen fortfarande.
Men han fick ju sällskap med sig ändå så han klarar sig ju.
Magnus o Anna skulle visst med :)

I morgon ska gubben på auktion i Ätran med någa kompisar, dem ska åka redan 6:30. Haha.
När han kommer hem så ska han snällt få köra mig till Hylte för jag ska hälsa på min kusin o mina kusinbarn.
Det var längesen...

Nu är det slut för idag.



                                        image34




Kommentarer
Postat av: Jasas

T.om VI tror att Mio är av porslin fortfarande - så jag förstår dig :D

2008-04-03 @ 22:44:52
Postat av: Anonym

Åhh.. Har hon fått sin lilla bäbis nu.. Kanske va ett tag sen? :-)

2008-04-05 @ 11:04:58
Postat av: Ottilia

Glömde skriva mitt namn här ovanför.. Så du inte undrar.. ;-)

2008-04-05 @ 11:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback