Haha

Jag hann ju inte blogga färdigt innan eftersom Helen kom.
Jävligt passande rubrik "Keso" och så stod det enbart om mascara. Jäjä.

Jag började dagen bra med att vara nyttig, vi har handlat bara nyttiga grejs.
Gjorde en sallad med isbergssallad, gurka, tomat, majs o rödlök o till det åt jag keso. Mums!
Jag diggar fan keso så varför äter jag inte det oftare egentligen?
Imorn fortsätter jag att knapra på min sallad men ska då antingen tillägga kycklingfilé eller räkor. Hm.
Till gubben ska jag laga redig middag för det behöver han ju så han pallar jobba hela kvälla.
Ska försöka ersätta vissa mål med Naturdiet, inhandlade ju 2 st paket med kaffe latte smak på Gekås förra veckan.
Dem är så jävla mycket billigare där men förr har dem bara haft jordgubbs smak o den smakar inte okej.

Vi kom faktiskt inte till Gekås idag heller, haha. Surprise surprise!
Men vi SKA dit imorn eftersom gubben nog ska få börja lite senare så då kommer vi att hinna med både Gekås, åka ut med Rhoxie o hem o laga middag. Perfekt!
Och så kommer jag inte vara här hemma själv så många timmar som i vanliga fall.
Hatar hans jävla eftermiddags pass. Gaaah.
Hoppas att jag hittar en ny annan vårjacka än den jag köpte, den passar väl o så men nej jag kommer inte använda den så det är lika bra att byta den.
Hittade en jättefin enkel svart på KappAhl men den kostade för fan 599 kr!!!
Det känns så fel så fel att ha en vårjacka för den summan så om jag hittar någon annan imorn så åker den med tillbaka.
Vi kan ha roligare för dem 599 kronorna, hehe.

Det blir IKEA på lördag morgon (hoppas att jag mår okej då) o det ska bli jätteskoj.
Speciellt skoj eftersom vi ska åka dit med Helen o Johan ju, hihi :)
Sen efter IKEA blir det väl en liten tripp in på Väla. Det är ju massa halva rea priset nu :P
På kvällen ska vi på grillfest antagligen.

Ikväll börjar sista säsongen av Sex & the city igen o den ska jag titta på för jag såg inte alla avsnitt av den säsongen när det gick. Bra bra!!


Ha en fortsatt trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Linda

fän va mumma är du ute på shopping humör... göttans..

2008-04-17 @ 17:06:31
Postat av: Inken

Jag gjorde pannbiffar idag med keso och rivna morötter i - dem blev sketgoda. Ja, såklart vv-recept då :P

2008-04-18 @ 15:25:32
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback