Mys

Oj vad trött jag är nu känner jag, i både kroppen o knoppen. Ska alldeles snart krypa ner i den nybäddade sängen med en ny tidning. Mys :)
Idag har vi varit o promenerat på Ramnås berget med Rhoxie o det var jätteskönt att traska av sig rejält, det behövdes som gubben sa. Hihi. (bilderna längre ner är från promenaden).
Efter vår promenad så åkte vi hem snabbt o droppade av Rhoxie så hon fick dricka vatten o vila. Stackaren var ju törstig. Vi åkte till Hylte o köpte 2 st blomlådor till baksidan, hundmat, grisöron o mossgift på Lantmännen.
Sen var vi på Olanders o köpte massa blommor som jag ska sätta i lådorna imorn.
Till sist var det ICA som gällde då vi handlade hem pålägg, grönsaker o blandfärs.
Jag köpte även en Knep & Knåp o en SOLO som man fick en film med. Kanoners!
Har haft en toppendag!!

Sov gott alla vänner!


            


Kommentarer
Postat av: Jasas

Fina bilder och bra att du haft en toppendag :D Men duu, vart stod du då du tog fotot på R & G då dem är 'under'? :D Klättrade du upp i ett träd? :P

2008-04-22 @ 23:24:26
Postat av: Linda

åhh sicken mys dag :D

2008-04-23 @ 10:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback