Överkast

Jasas -  jag stod ju i utsiktstornet som är på bilden före, haha. Men jag vågade bara upp på första plan igår.


Ännu en solig o härlig vårdag. Jag har duschat, klätt på mig o varit ute med Rhoxie.
Nu sitter jag här med två mackor o en kopp kaffe, götte. Nyttigt bröd o pålägg såklart :P
Idag ska jag sätta i alla blommor i lådorna o i zink krukorna jag köpte på Ikea.
(Nej vi har ej vunnit pengar, det var billigt det vi köpte :) ).
Så gott det var att nana i den renbäddade sängen igår, hihi. Köpte ett sånt fiffigt vitt överkast/filt som man kan ha till vad som. Jag valde att ha det som överkast o det vart bra.


Kommentarer
Postat av: Linda

Aha den va bra den... sitter oxå med en kopp kaffe nu mumma... hehe jag har ju oxå ett sånt hjärta i mitt s-rum... för det e väl ett hjärta.. ??

2008-04-23 @ 10:20:07
Postat av: Ottilia

Va snyggt sovrum! Kanonsnyggt!! Jag vill oxå shoppa galet.. Snyft! Osså vill jag att det ska bli varmt å skönt här mä så växterna trivs.. :-)

2008-04-24 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback