Pömsig

Ännu en dag har snart gått denna vecka. Skönt.
Jag är trött, trött som fan så detta blir ingen lång blogg.. om ens intressant? Haha.
Tråkigt att det bara är Jasas och Linda som kommenterar här. Vet ju om att det är fler som läser.
Har inte varit pigg idag alls, känner fortfarande av att det är nåt virus som vill bråka med mig. Kan det inte bara bryta ut nu så jag blir bra sen igen?! FAN!
Det är ju så drygt att gå runt o må så där halvtaskigt hela tiden.
Inväntar gubben nu sen ska jag studsa i säng...



image28

Kommentarer
Postat av: Linda

ja det e jobbigt att vara kass o det inte vill bryta ut... du får göra lite mera reklam av din blogg :D

2008-04-02 @ 23:06:04
Postat av: Ottilia

Määä.. De e ju bara andra gången som jag e in o kollar runt lite.. Klart jag ska kommentera, de e ju sketaroooligt o få läsa kommentarer på de man gör! ;-) Nu har jag lagt upp en genväg osså som de e bara o klicka på för o komma hit så nu har du en ny flitig läsare.. Hihi! Kraaaaamar!!

2008-04-05 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback