Rensning

Idag har jag en mesnvärk som heter duga o det är då fasen inte alls kul. Stackars mig. Hehe..
Har tagit Ipren så det börjar släppa lite nu iaf som tur är.
Masade ut mig i morse trots värken så vi kunde ut o gå med vovven lite i det fina vädret. Men jag uppskattar dock inte att det ska blåsa så förbaskat. Grr..
Igår fick jag fick ett ryck o började riva ut all skit ur garderoben o städa där inne samt rensade.
Så nu kan man röra sig där inne igen, halleluja!
Blev riktigt nöjd med resultatet må jag säga.
Imorgon är det Valborg o då kommer Helen o Johan upp o ska grilla med oss, ska bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: Linda

aj aj aj... det va ju inte så sköj... men det va la gött med en promenix...

2008-04-29 @ 15:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback