Skitdag!

Fy fan vilken dag jag haft så här långt. Mitt humör har inte varit nådigt alls.
Stackars min gubbe som får stå ut med mig såna här dagar, han är nog glad att han jobbar nu. Haha.
Hade ställt klockan på 7 eftersom vi skulle till Gekås, men jag mådde dåligt i morse så vi struntade i det.
Har mått kasst till o från hela dagen. Vet inte riktigt vad det är med mig..
Drömde värsta mardrömmarna inatt så jag trodde först att jag hade lite feber för då drömmer jag alltid såna hemskingar till drömmar.
Det var någon hemsk man som skulle ta oss o döda oss. Sicken jävla dröm!
Vart ju inte bättre av att det var en sån där spooky dimma när jag vaknade upp mitt i natta. Grr.

Idag har jag gjort en god lasagne till middag, men när jag skulle skiva gurka till det så blev jag så förbannad på mig själv att jag fullkomligt slängde gurkhelvetet ner i vasken så det bara stänkte gurka i köket. Oops.
Men jag får ju likt förbannat ändå ta upp det själv..

Just i detta nu känner jag mig inte alls lika monsterarg men dock lite down o trött.
Känner för att shoppa mig glad, hahaha. Men nej jag ska inte jag lovar.
Sitter här o drömmer om vad vi ska köpa till trädgården. Ljuslyktor, krukor, blommor o sånt där skojsigt.
Vi ska kanske till IKEA på lördag med Helen & Johan.
Det vi SKA handla är ett skåp till badrummet o en garderob till sovrummet. Sen ska jag titta efter några fina ute krukor. Vill helst ha i zink eftersom det passar in bäst här just nu. Vet inte vilken färg han ska måla huslängorna i så det får väl bli zink så länge.
Möjligtvis ett sånt där 4-pack med krukor i olika storlekar i blått för det hade matchat dynorna perfekt.
Ska även köpa några lyktor i blått o vitt som man kan hänga upp när det börjar mörkna. Mys :)
Ska ha blåa blomms har jag med kommit fram till. 


                                                     

                                                       Här är lite av det jag ska kika på iaf :


        

Kommentarer
Postat av: Ottilia

De e allt skit som händer i det hära landet med barnmord å sjuuuka människor som får en på sånt dära humör.. Man blir ju fan förbannad på skiten!! Vad finns det för sjuka människor egentligen?? Man blir ju mörkrädd!!

2008-04-15 @ 19:45:44
Postat av: Ottilia

Å jag glömde ju.. Blir så avis på dej som kanske ska till Ikea.. Jag vill oxå!! Men de ä 25-30 mil till närmsta Ikea härifrån.. :-(

2008-04-15 @ 19:47:14
Postat av: Linda

Hej tjorven :D såg ju nu att jag har ju missat en utav dina bloggar.. förlåt... jag håller med ottilia. det e ju allt som händer om kring oss som får oss till nervvrak.... hua ska vi ut o mörda mördare ??

2008-04-23 @ 10:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback