Slappa

Vi fick plats med grisen som tur var, puh. Grillade massa gott lött igår med olika marinader o till det blev det som sagt sallad o youghurt dressig. Mums var det!
Jag drack mina cider o 2 st starköl. Ajabaja på mig, hehe.
Vi satt bara uppe till kl 24 tror jag så det var lugnt o städat o det är ju väldigt så gött att slippa vara bakis idag, men jag är dock tröttare än tröttast konstigt nog.
Det enda jag ska göra idag är att laga mat o tvätta o slappa slappa slappa. Yes!
Nu är gubben i BYholma hos sina farbröder o jag sitter här o lamar mig samtidigt som jag kastar ett öga på Reprisen av Spårlöst.
Nu ska jag nog ta o laga käket så det är gjort. Det kurrar i kaggen minsann.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har inte heller gjort så mycket idag mer än myst med familjen, plockat ur diskmaskinen och färgat håret (gånger 2) :P

2008-04-27 @ 20:35:22
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback