Adopterad hamburgare!



Hanna - TACK! :) Ska lägga ut en bättre bild på dem i morgon tänkte jag, hih. Gubben låter hälsa att han fick torka av sig all duschcréme så länge och sen duscha igen 2 timmar senare när vattnet sattes på igen.
 
Otta - Tack för alla dina kommentarer. Så söt du är ^^ Jag ska verkligen hälsa henne grattis åt lilla magen!


Vi var ute och gick en halvlång promenix i regnet innan ikväll och det var mysigt och skönt. Sen så har vi ätit god kvällsmat bestående utav kokt ägg, macka och juice. Gott gotti gott gott!
Fick upp dem nya gardinerna innan och jag tycker att det blev kanonbra. Nu ser man verkligen helheten här i rummet och att det går i vinrött. Så fint nu till hösten och allt det mysiga smattrandet på fönsterna.
Rhoxie har en till bebis nu och det är en hamburgare i plast, haha. Men det är grisen som kommer i första hand.
Frågar man henne var grisen är så börjar hon genast att titta efter den, hahahaha.
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta lite i senaste numret av Amelia. Natti på er mina läsare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tossan är ju bara för go, ler alltid då du skriver saker om henne och hennes gris.. ler iofs alltid då jag läser här inne för du är så mysig ^^



Kul när det blir färdigt med teman!! Jag fundilerar faktiskt om jag ska införa lite grönt i vårt vardagsrumt, kan nog bli fint med det beiga. Ska bara finna den rätta gröna först!



2008-08-28 @ 10:58:44
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback