Bra dag!



Idag har det inte blivit nåt bloggande minsann, har haft annat för mig hela dagen. Bland annat så har jag tjötat med Linda och även lite med Anneli på msn. Trevligt :)
Jag har hunnit med att lägga in en massa nya auktioner med. Gardiner och smycken blev det denna gång.
Tycker det är gott att bli av med sånt som man redan tröttnat på eller känner att man inte kommer att använda. Hellre att någon annan får glädjen att använda det istället för att det ska ligga här och ta massa plats.

I morgon ska jag hem till min pappa och passa hans söta vovvsi. Linda ska komma ner så hon ska sova med mig där så jag slipper nana där själv. Där finns inte så mycket att göra. Ingen dator och inga bra kanaler på tv'n.
Det blir nog att vi ska till Anneli och hennes gubbe och förfestar med dem och sen beger vi oss till Schoughs Loge och lyssnar på Linda Gail (Jerry Lee Lewis dotter). Yeeeha!! Kommer bli skitskoj känner jag på mig.
Gubben min ska vara snäll och köra dit oss och sen hämta oss så han får snällt vara nykter i morgon, hihi.

Nu ska jag snart nana för jag börjar känna mig redigt pömsig.


Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Ottilia

De ä bra me tradera.. Önskar bara jag kunde få tummen ur å lägga in grejor där..

Vilken kul morgondag du verkar få.. Snyft! Jag vill hänga på.. :-) Å va snäll gubbe du har, kanonkap verkar hen verkligen vara!

2008-08-14 @ 21:15:03
Postat av: Hanna

Ja och snygg blogg, förresten! ;D



På lördag ska ju då Mio döpas och på kvällen ska de flesta dop-vännerna / familjen vara här på lite fest-och-umgås-kväll, ser fram emot det :)



På söndag blir det nog lugnare än lugnast. Hoppas på att alla (5) sovgäster åker hem fort! Hah!

2008-08-15 @ 00:22:50
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback