Brr!



Tack för alla kommetarer! Så billigt alla bor, hihi.



Idag är det lördag! Wiiiihoo! Det betyder middag med gubbens syrra och bror och sen efter det fest här. Ska bli jätteskojigt, det var ett tag sen vi hade fest faktiskt. Måste fixa hem lite bra och blandad musik. För alla cd-skivorna är ju puts väck, haha. Undra var sånt tar vägen egentligen?
Fy så kallt det har varit i natt (brr) men det är ju så nu när det är fint väder på dagarna så är det skitkallt på nätterna.
Nu har vi inget varmvatten längre, jag gråter.. fick svabba av mig så gott jag kunde i morse och så duschade jag håret kallt. Det kan man ju stå ut med men inte duscha hela kroppen på en gång. Hujedamej!

När som helst så kommer gubben hem från sitt jobb, tyckte att jag hörde bilen nere på vägen nu. Hihi. Han har jobbat över igen den stackaren. Dem har så mycket att göra där nu. Gött med extra pengar i alla fall. Det behöver vi :P

Nu ska jag städa toan och sen vika in all tvätt så det är gjort.
Ha en underbar lördag!


Kommentarer
Postat av: frida

vet inte om jag har frågat innan men vad jobbar gubben din med?

2008-08-30 @ 14:09:54
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: frida

vi har inte vart på gekås sedan påskas så det fanns mycket fint..spec panelgardiner o sånt kul :D ska iväg nästa månad o shoppa loss.

2008-08-30 @ 14:37:49
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hoppas ni har det funni, det har jag haft :) Nattipatti!

2008-08-31 @ 00:25:15
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback