Dyshidrotiskt eksem!



Har egentligen inte så mycket att uppdatera om eftersom det inte hänt så mycket. Jobbade idag 6 - 12 och det var trevligt.
Det gick bra med mina fingrar trots allt. Det har spridit sig till nästan alla fingrar nu och tycker det gör mest ont på lillfingret idag, det är svullet och böjt. AJ!!
Har i alla fall kommit på att det är Dyshidrotiskt eksem som jag har. Dem flesta läkare är ju inkompetenta när det gäller utslag så man får leka doktor själv och leta info på nätet. Ska nog ringa min husläkare i Halmstad och kolla om han inte kan skicka hem en pencillin kur till mig för att vara på den säkra sidan. Hade detta förra året och då skrev han ut en kur till mig så han vet ju vad för nån medicin jag behöver. Palla åka in till stan bara för detta liksom!

TACK Hanna för att du tänkt på mig idag, hihi. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch stackarn.. fan vad jobbigt alltså. Fingrarna också som man använder så otroligt mycket (som t.ex här vid datorn). KRYA PÅ DIG vännen min!

2008-08-06 @ 10:54:11
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Linda

stackars dig gumman !!!

2008-08-06 @ 21:20:19
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahaha, "leka doktor själv", du är så rolig :D

Jobbigt med eksemen dock :(

När jag hade blåsor på min hand så sa doktorn att det var herpes. Man undrar om doktorerna idag hämtar sin läkarlicens på soptippen..

Hoppas det blir bättre med krämen!

2008-08-12 @ 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback