En dagens, tack!

Härmar min vän Hanna och kör en dagens med, hihi.

Dagens låt: All summer long med Kid Rock.
Dagens dusch: Kallt och snabb.
Dagens frisyr: Just nu uppsatt med klämma men sen ska jag ha svans.
Dagens smink: Ingenting än så länge.
Dagens händelse: Min kalla dusch. Piggnade ju till iaf ;)
Dagens planer: Jag och gubben ska städa och gå i skogen.
Dagens vill ha: Mina kläder som väntar på Pressbyrån, ska lösa ut dem sen idag.
Dagens saknad: Jag saknar min vän Marie som sorgligt nog tog sitt liv för 7 år sedan.
Dagens drog: Kaffe, alltid kaffe!
Dagens tråkigaste: Att jag fått reda på att vi ska vara utan varmvatten.
Dagens finaste: Min Voffla och det fina vädret! Perfa!
Dagens måste: Städa!
Dagens dricka: Kaffe, juice och pepsi max. Vattnet är ju av, snyft.
Dagens köp: Inget än. Men sen ska vi köpa potatis och sallad till i morgon.
Dagens mat: 2 grova mackor med leverpastej och gurka, plus mina vitaminer.
Dagens sjukling: Vet nog ingen som är sjuk faktiskt.
Dagens kärlek: Till mig själv, hahahaha.
Dagens mående: Helt okej! :D
Dagens ser fram emot: Ser fram emot att vi ska gå i skogen, hämta ut paketet och att vi ska ha fest i morgon!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra att du ger kärlek till dig själv :P



Blir alltid så dyster, för stunden, då jag läser om Marie <3

2008-08-29 @ 17:11:14
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback