Färdig!



Nu är jag äntligen färdig med allt förutom mig själv då, bara sminket kvar sen så jävlar. Hungrig som en gnu är jag så det ska bli jäkligt gott med köttfärsgratäng vid kl 18. Jag mättar mig med en öl just nu, hihi.
Har städat allt som jag skulle göra (och lite till) och så har jag förberett gratängen och dipp såserna till chipsen sen.
Bara att sätta in gratängen i ugnen och slänga ihop en sallad bestående utav ruccola, rödlök, gurka och tomater. Mums!

Gubben är just nu hos sin kära syster yster och tar sig en varm och välbehövlig dusch. En annan har ju bitit ihop och duschat kallt, hehe. Var så jädrans svett efter att jag städat här så det var redigt gott med en iskall dusch ska jag säga.
Andra gången idag som jag duschar kallt. Jag är tokig jag vet.
Kanske trillar in här senare och skriver lite.. vem vet.

Nu ska jag mejka mig så jag är klar. Ska ha på mig min nya tröja med som satt skitbra, fast brösten ser ju ut att vara ännu större än vad dem är. Men hey det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Linda

va gör ni ?? kallt vatten ?? sorry vårat modem pajade så nu har vi ett nytt !!! wiihooo

2008-08-30 @ 19:17:33
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är en redig superwomen du, Anso ;P

2008-08-31 @ 08:35:05
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: frida

vart det en lyckad kväll igår??

2008-08-31 @ 10:29:48
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback