Grötfrukost!



Fasen så gott det är att vara själv på morgonen, jag redigt njuter av tystnaden och att kunna ta allt i min egna takt.
Jag och Rhoxie gick upp vid 10 tiden och gick ut en snabbis men hon ville inte göra nåt den lilla busan.
Sen så gjorde jag havregrynsgröt och käkade det till frulle, mumsfillibabba :)
Man blir ju verkligen mättare på ett helt annat sätt än med mackor. Så trött på allt vad mackor heter.
Så härligt det var att gå upp till ett nytt, fint och fräscht hem. Det var verkligen en makeover som heter duga :D
Nu ska jag titta på ett Glamour avsnitt och sen är det Hem till gården i en hel timma, woohoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe.... ska vi byta liv ??

2008-08-11 @ 16:54:55
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är ganska häftigt hur man kan förvandla sitt hem till ett "nytt" för det känns verkligen så då man byter "ut" grejer.. skitcoolt varje gång :P

2008-08-11 @ 17:06:01
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Åh vilken myspysmorgon du verkar ha haft.. Blev sugen på gröt.. ;-P Får bli de imorron!

2008-08-11 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback