Handklovar!



Idag så har vi passat gullungen Kevin (mitt kusinbarn) och det gick hur bra som helst. Hämtade honom vid 9 och sen så åkte vi till Konsum och handlade lite, han hade ju minsann fått en peng av sin pappa eftersom han hjälpt honom att städa i källaren. Hahaha. Han köpte handbojjor så nu kan han leka polis hur mycket han vill :P
Han testade dem på gubben och tror ni inte att den ena fastnade då? HAHA!
Det var såna där utan nyckel som man låser upp med en liten hasp som sitter på dem.. och dem är ju inte gjorda för vuxna så den fastnade. Tur vi fick av dem för det hade inte sett så bra ut om han hade haft dem på sig till jobbet.
Jobb polarna hade aldrig trott på sanningen utan dem hade ju såklart rott att vi hade haft konstiga sänglekar för oss.
Hahahaha.

Efter att dem lekt lite så satte dem sig båda i soffan och tittade på Nickelodeon, tror dem tyckte det var lika skoj båda två :P
Jag diskade och började sen med middagen, äter tidig middag denna veckan eftersom gubben jobbar eftermiddag.
Så jag stekte kotletter och köttbullar (till Kevin), kokade potatis och massa grönsaker och så sås till det. Yammie!
Kevin började sörpla massa massa sås så den gillade han nog, hihi.
Efter middagen så hann vi bara sitta ner ett litet tag innan det vad dags att köra till Hylte igen där vi skulle hämta upp Angelina (min kusin) på Lindan där hom varit. Så vi passade honom bara 9-12.30. Lite lagom ;)

Sen så har det inte hänt mycket här idag. Gubben åkte till jobbet och jag satte mig och tittade på tv lite när vi kom hem och sen så slocknade jag en stund, hehe.
Nu ska jag ut med min älskade Voffla.

Kommentarer
Postat av: frida

haha när jag läste rubriken trodde jag det handlade om något heeeelt annat s men det gjorde det ej. vilken mysdag ni verkar ha haft :D

2008-08-07 @ 21:29:19
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Hanna

Perfa tid att passa barn på :P Så söt Gert verkar vara mot barn, hoppas att han vågar träffa mig och Mio nån dag (och Böni såklart). Vi MÅSTE sammanstråla dessa 2 alltså! Hahahah! Dem kommer finna varandra direkt och leka varje dag så att du och jag får tjata hem dem :P Det känns så iaf.

2008-08-07 @ 21:38:49
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Hääääärligt med barn!! Å med karlar som vågar busa å leka.. Många som inte har den förmågan..

2008-08-07 @ 22:36:20
Postat av: Linda

haha... det kan vara farligt med leksaker :)

2008-08-08 @ 10:33:31
URL: http://persson302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback