Happy Birthday!



Hanna - Ja just det du har ju sett henne in action, haha. Hundar! :P Har Daizi varit skendräktig någongång?

Otta - Ja hata långbenar, helt rätt! Haha! Nu får du snart börja blogga igen :P


Jag trodde att det skulle vara soligt idag med men tji fick jag när jag vaknade, haha. Men mig gör det inget om det regnar för det är ju så mysigt och så slipper man ha dåligt samvete för att man sitter här eller framför tv'n och myser. Perfekt!
Nu sitter lellevofflan i soffan med sin gris och glor på mig. Hon känner på sig att hennes husse snart kommer att öppna dörren. När han har kommit hem så ska vi nog ner till Halmstad för att fira Helen och springa in på ICA MAXI en snabbis. Dem har en del bra erbjudanden som vi tänkte nappa på, haha. Billig blandfärs bland annat, tycker iofs att nötfärs är godare men det är ju så satans dyrt och när man är fattig får man snällt handla efter plånboken, inte sant?

Helen berättade att dem ska sätta ut sin lägenhet till försäljning så dem ska väl lägga ett bud på huset som dem tittat på :D Så skoj för dem!! 
I natt drömde jag att gubben friade till mig med en jättefin ring, hehe. Ingen fin ring inget ja! Haha bara skojar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet faktiskt inte om Daizi varit det, för hon var väldigt "gullig" mot ett gosedjur, då vi tog det så gick hon och hämtade det, slickade på det osv. Men inte mer än så, och det var bara en dag.. haha! Kanske var lite skendräkigt över henne? :P



Kul för Helen och hennes gubbe! :)

2008-08-26 @ 15:44:30
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Åh, hälsa å gratta Helen från mej! Har ju helt tappat kontakten med henne.. :-( Får la ta upp den nån dag..



Så du drömmer om sånt.. :D Bara du bjuder mej! Annars blir jag sur!! ;-P

2008-08-26 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback