I fredags!



Inget bloggande alls har det blivit i helgen men ni har ju klarat er så fint ändå, hahaha.
I fredags så kom ju då Linda ner och när hon kom vid 16 tiden så grillade vi kött och gjorde pommes och så kall sås till det, mums! Bara en iskall öl som fattades, hehe.
Efter fooden så åkte vi ut till Åhylte medans gubben var kvar här och duschade och gjorde sig i ordning i lugn och ro.
Han var ju lite trött efter att ha varit uppe långt innan tuppen på morgonen.
Jag och Linda satt i pappas hus och sminkade oss och drack öl och tjötade som bara den, konstigt att truten beter sig som om den vore smörjd efter ett par öl. Jag kunde knappt få tyst på min, haha.
Gubben kom dit vid 20 tiden och då var vi ute med Gossen så han fick göra sina behov och sen stack vi upp till Anneli och Jonas och förfestade där. Rhoxan fick följa med och hon vart ju så klart skitglad över att träffa alla igen och hon sprang direkt i till köket där grisöronen finns. Tänk vilket minne dem har ändå voffarna!!
Jag hade en kanonbra fredag och på Schoughs Loge hade vi skoj som fasen, fulla och goa.


    

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha... så du va en lammaröv !!!

2008-08-18 @ 16:48:39
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja man tjabbar på som aldrig förr.. känner igen mig i det där. Du skulle sett mig i lördags efter 3 glas vin (det var det enda jag drack på hela kvällen / natten och ändå blev jag tjabbe-lullig). Hahaha.

2008-08-19 @ 15:41:47
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback