It´s a rainy day!



Hanna  - Jag har köpt den kappan på Jotex som jag tipsade dig om, hihi. Jag köpte 2 meter brun och 2 meter svart.
Kostar bara 40 kr metern så det är billigt och bra. Bara att klippa av den sen så den blir riktigt slät.

Frida - Japp det är jättegott med grönt te, finns i många olika smaker men personligen så tycker jag att den naturella är bäst. Testa vetja!
Angående min släkt så kommer jag överens med dem men för den sakens skull så betyder det inte att jag umgås flitigt med dem. Jag och mina kusiner träffades mycket när vi var mindre men sen växer man ifrån varandra.
Nu har jag inte träffat dem flesta på över 10 år så det känns riktigt jävla nervöst!!!


Tittade ut innan och såg att regnet öste ner och självklart så fick jag ett stort smajl på läpparna, hahaha.
Hoppas att det fortsätter och regna en massa massa massa. Men helst inte när vi går ut med voffen för hon blir så jädrans dyngsur, haha.
Jag har världens disk som skriker efter mig ute i köket så jag får väl snällt gå och ta hand om den snart.

Kommentarer
Postat av: Linda

hehehe.... du får väl köpa en regnkappa till henne :p

2008-08-12 @ 14:05:33
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Trött på sommaren elr? ;-D

2008-08-12 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback