Jävla getingar!



Fan vad jag hatar alla äckliga getingar som ska komma in här hela tiden. Vet inte hur många som vi haft inne i lägenheten bara idag, grrr. Sitter man ute så kommer dem ju direkt och surrar runt en med. Satans äckliga getingar försvinn med er!!!!

Gubben kom hem för ett tag sedan, han har varit och mekat med jänken eftersom startmotorn har pajat (gaah) och när han kom hem så stod maten på bordet. Idag blev det karrékotlett, risotto och kall bearnaisesås med lite vitlök i, mumma.
Efter fooden så var det bara för mig att skutta in i duschen, nu låg ju inte Rhoxie där i alla falla. Haha!
Gubben hann med att vila en halvtimme och det behövde han den stackaren. Nu sitter jag här med en kall öl och ska försöka sminka mig. Har precis kletat på mig min fuktighetskräm i fejjan som alltid innan mejket ska på men det tar lite lång tid för den att smälta in i huden nu när det är så jädrans hett. Suuuck.

Lis fyller år (ett år yngre såklart) idag och vi ska om en stund hem till henne och dricka lite öl och tjöta med folket.
Ska bli trevligt.. vi har inte festat med dem på ett bra tag nu så jag ser fram emot det. Hoppas på att få träffa söta Celine och hennes darling med, hihi. ^^

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: frida

åh vad snäll du e som fixar mat till din gubbe...brukar ja oxå göra när han jobbar. kul med lite fest :D alltid kul att tjöta bort några timmar o dricka gott. ikväll blir det lugnt för oss.håkan jobbar förmiddag..06-14 så han går upp väldigt tidigt. sen är vi båda väldigt myssugna idag så vi ska "bara" vara hemma o mysa som sagt.

2008-08-01 @ 18:31:02
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Linda

vi har oxå sjukt mycket getingar.... springer här o flaxar på dagarna :s

2008-08-04 @ 10:51:49
URL: http://persson302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback