Lista igen!



Denna listan tog jag av Frida !!!



Nämn någon som gjorde dig glad igår:  Elektrikern när han upptäckte felet med vår mätare! :D
Vad gjorde du kl 8 i morse:  Sov som en stucken gris!
Vad gjorde du för 15 minuter sedan:  Var ute en snabbis med voffi.
Det sista du sa högt:  Jag sa till Rhoxie: Hur är det med lellevofflans öra? Haha ^^
har du druckit idag:  Kaffe, vatten och 2 st burkar Cola Light Plus Vitamins. Oops.
Vad var det senaste du åt:  Lite pulvermos och en 90 grams hambugare (utan bröd). Inte så noga när det bara ska va till mig :P
Vad var det senaste du köpte:  3 st Cola, fryspåsar, tandkräm och en créme fraiche tomat & basilika. Det var dagens handling det, hehe.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Beige melerad. :S
Vad är det för väder hos dig just nu:  Jävligt växlande!! Nu är det sol men snart kommer det en störtskur igen.
Godaste glass-smaken:  Pecannöt tror jag.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Mjo.
Sover du tungt:  Ibland gör jag det.
Drömmer du mycket:  JA!!!
Mardrömmar:  Det händer det med.
Vilket ämne är roligast i skolan:  Jag tyckte nog att samhälle var mest okej.
Trivs du med ditt jobb:  Jag är ju då arb.lös men extra jobbar ibland inom städ och det är helt okej!
Favoritlåt just nu:  Oj svår fråga det där. Men Free Bird med Lynyrd Skynyrd är alltid en favvo.
Vad ser du om du tittar åt höger:  En vit vägg, haha.
Vad gör dig glad just nu:  Att ha Linda på msn :D
Vad ska du göra härnäst:  Jag måste fasen duscha snart!
Höger- eller vänsterhänt:  Höger
Favoritgodis: Choklad
Klädsel just nu:  Svarta capribrallor i sweatshirt material och en kortärmad tunika i ljunglila.
Musik just nu: Ingen.
Höstplaner 2008:  Vill jobba mera!!!
Hur många kuddar sover du med:  Bara 1 st.
Morgon- eller nattmänniska:  Både och!
Vem är viktigast för dig:  Det finns inte bara en person utan flera.
Bio eller promenad:  Promenad!!!
Är du kittlig:  Ja det är jag.
Snarkar du:  Haha, ja det gör jag och jag har till och med hört mig själv. ;)
Stjärntecken:  En känslig fisk :P
Äckligaste insekten: Alla! Utrota dem jävlarna!
Vad vill du jobba som?  Drömjobb är ju nåt inom psykiatrin, annars så vad som bara jag trivs!
Stökigt eller välstädat? Vi har inte stökigt men inte heller pedantiskt just nu.
Anser du att du är stark? Ja för fan. Både fysiskt och psykiskt, hehe.
Vad längtar du mest efter just nu?  Duschen och sen soffan!
Hur svarar du i hemtelefonen?  Hallå?
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?
Antal timmar sömn inatt?  Inte en aning.
Sov du ensam?  Japp gubben åkte ut på soffan för han toksnarkade, mohaha.
Vem sov hos dig senast:  Rhoxie.
Vad ser du fram emot?  Att middagen på söndag ska vara över.
Vad vill du ha just nu?  Massa pengar, hähä.
Vem längtar du mest efter?  Min gubbsi.
Vilken buss åker du oftast? Har inte åkt buss på ett år eller så.
Vilken årstid är det nu?  Nu är det sensommar.
Anser du dig själv snygg?  Hahahahaha. nej!
Har du varit kär?  Yes indeed.
Är du kär nu?  Samma svar som ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback