Lista!

Denna listan tog jag av den störtsköna Hanna .


Vad heter du? Ann-Sophie
Mellannamn?  Elisabeth
Efternamn? Thorén
Vart bor du ? I lilla hålan Rydöbruk.
Trivs du där ? Jajamensan det gör jag.
Brukar du läsa horoskop ? Ja i tidningar men jag tar dem alltid med en nypa salt.
Har du körkort ? Nej tyvärr inte.
Äger du några converseskor ? Nej.
Favoritdjur ? Hundar alltid hundar :)
Vad spenderar du dina pengar på ? Mat, INREDNING, kläder och till Rhoxie.
Senaste konserten ? Konsert vad är det? Haha. Gillar inte att gå på stora konserter då jag har ett känsligt öra.
Festar du mycket ? Det går i perioder.
Sprit, cider, vin eller öl ? Allt går bra men oftast så blir det iskalla öl. Yammie!
Brukar du bli för full ? Jo det händer någongång, man är väl inte perfekt. (Dock aldrig så full så jag inte vet vad jag gör).
Antal kuddar i sängen ? Där ska vara 4 men där är bara 3, hm..
Kan du baka bullar ? Yes det kan jag men det är för jävla tråkigt.
Bläck eller blyerts ? Alltid bläck, hatar blyerts.
Sängstorlek ? 180 x 200
Vad har du för mobiloperatör ? Halebop!
Är du allergisk mot något ? Ja tydligen så är jag allergisk mot pollen och i samband med det vissa kärnfrukter och så vissa sorters plåster. Haha.
Müsli eller cornflakes ? Inget utav det. Då äter jag hellre en blandning med torkad frukt/bär och nötter.
Äger du ett busskort ? Nej.
Vad åt du till frukost ? Jag åt en tallrik med havrerynsgröt och mjölk, ett knäckebröd och kaffe till det.
Hur ser du ut idag ? Gråa sweatshirts capribralls med en kakigrön kortärmad tunika. Perfekta hemmakläder :P
Har du haft sex idag ? Nej nej. Orka ;)
Vad såg du senast på tv ? Hitta Hem på TV4.
Vem såg du senast naken ? Mig själv kanske? Hahaha. Och gubbsi då.
Hur svarar du i mobilen ? Hallå?
Antal timmar sömn inatt ? 8 kanske.
Sov du ensam ? Naj.
Har du besökt Pajala ? Nej det har jag icke.
Tycker du om din pappa ? Så dum fråga. Ja det gör jag!
Ger du pengar till lodisar ? Ser aldrig några lodisar.
Vad ska du göra nu ? Ska borsta tänderna och sen sova.
Kommer det kosta pengar? Nej vi har redan betalat tandkrämen, hehe.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så gulligt det lät med att du har ett känsligt öra, vet inte varför - det gjorde bara det :D Ser även att jag missuppfattat frågan om hur man ser ut "idag", hahahaha. Det sista svaret var ju klart bäst, du är ju bara så himla finurlig!



Go'natt :D

2008-08-15 @ 00:21:12
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback