Polis besök!



Fabror Grip kom här utanför med sina fina bil när jag lagade middag. Jag undrade ju vad i hela friden dem gjorde utanför oss, haha. Men när fyllisen som bott  på gården innan stapplade ut ur bilen så fattade jag direkt. Han bodde i lägenheten mitt emot oss och tror tydligen att han bor där fortfaranden, och han var så full så han tog fel på lägenheten. Usch så äcklig han är..han drog ner sina byxor här utanför. HAHA!!
Tycker synd om polisen som kör runt på honom, såg att polismannen som satt bak med honom hade värsta plastskyddet över sig :P
Jag berättade iaf för polisen att han bor inte här längre och att han blev vräkt för ett tag sedan. Då undrade ju såklart dem var fan han bor men då visste han inte. Ja jag säger då det..
Ena sidan av mig tycker synd om såna människor men andra sidan tycker det är för jävligt och att dem är vuxna och alltid har ett val.

Vad tycker ni om alkoholister/narkomaner?

Kommentarer
Postat av: frida

usch vilken läbbig gubbe :( nej ja gillar INTE alkolister o narkomaner..usch o fy!

2008-08-11 @ 16:08:35
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Linda

hmm på ett sätt e det synd om dom.. men ändå inte. men det e sant det du säger, dom är vuxna och har ett val.

2008-08-11 @ 16:57:06
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker det är synd om dem, även om dem oftast satt sig själva i skiten. Alkohol och knark gör bara alla ont.. både personerna som intar det och deras anhöriga.. usch..

2008-08-11 @ 17:04:52
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Alkisar å narkomaner är ju inte så trevligt.. Jag vet inte redigt va jag tycker, alla har ju sin enskilda historia.. Många gånger en vidrig sådan som dom helst vill glömma.. Jag vet inte om jag tycker synd om dom men hjälpa det skulle jag vilja göra.. Kanske därför jag vill bli socionom.. :-)Trevligt att de händer nåt på byn.. Hihi.. Här e de dött!

2008-08-11 @ 22:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback