Regn igen!



Hanna - Klart att jag hälsade från er, hihi. Hon tackade så mycket och sen pratade vi lite om er. Hon undrade var ni bor osv.
 
Frida - Alla får gnälla ibland, även du. Jag tycker det är skitlätt att göra saftiga smörgåstårtor. Enda gången jag ätit torra är när folk beställt sina. Urk. Hemmagjorda ska det vara!


Idag regnar det igen och det tycker jag är hur mysigt som helst, men om en månad så kommer jag säkert att spy galla över regnadet, haha. Återstår att se.
Vi har inget vatten alls här idag så jag har varken fått min dagliga dos gröt eller mitt kaffe. HJÄLP!!
Hoppas verkligen att det tar på det snart igen så jag i alla fall får en kopp kaffe och kan diska och duscha.
Hatar när dem inte säger till att dem ska stänga av vattnet, tänk så hade man stått i duschen när dem stänger av det.
Det hände min gubbe en gång, HAHA! Där stod han intvålad och skulle skölja av sig. Tji fick han :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så bra :) Kul!! Ja man är ju nyfikna på varandra ;D



Jag har heller aldrig ätit elr gjort en hemmagjord smörgåstårta som varit torr - men håller med dig att dem man beställer är torra!!!

2008-08-27 @ 12:49:34
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har aldrig beställt hemmagjord men ätit, urk!

2008-08-27 @ 12:49:51
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad gjorde Gert då egentligen när vattnet tog slut? hahaha! Kom det igång fort igen??

2008-08-27 @ 14:12:39
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Ja, va gjorde Gert?? Nu blev jag oxå nyfiken som få!! ;-P

2008-08-27 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback