Resten av helgen!



När jag vaknade i lördags morse så var jag inte mycket till människa, hm. Jag fattar inte varför jag alltid ska vakna så fruktansvärt tidigt dagen efter jag festat. Det är ju mycket bättre att nana till 11-12 så man sover bort sin eventuella bakfylla. Men icke då!!
Vi åkte hem hit till Rydö och lagade middag och duschade innan vi stack ut till Åhylte igen. Linda åkte ner till sin kära mor några timmar. På kvällen så hyrde vi en rysare (The eye) och åt snacks till det. Mysigt värre :)
Tyvärr så fick gubben och Rhoxie åka hem på kvällen eftersom Rhoxie började morra mot Gossen och jag ville inte riskera att dem rök ihop där inne så rev ner det. Jag tror iofs inte att dem skulle ryka ihop eftersom Gossen bara går undan när Rhoxie säger ifrån. Det är ju tikarna som bestämmer i djurvärlden!! :P

Igår (söndag) så plockade vi ut alla våra saker och städade undan det som vi skitar ner i huset och det var typ ingenting alls. Mest gräs som hundarna dragit med sig in. Pappa och Karin kom hem vid 17 tiden på kvällen och gissa om Gossen blev glad, thihi. Karin bjöd på varm smörgåstårta och kaffe. Så jävla GÖTT!!!!!
Den gick Linda miste om efterson hon åkte ner till Milli, hehe. ;)


Lite bilder från helgen:

         
'

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varm smörgåstårta? Hur blir den då? Som en varm vanlig smörgåstårta? Aldrig hört :O Tell me more!



Kul ni verkat ha, skoj ju :D

2008-08-19 @ 15:41:08
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback