Skendräktig!



Nu är minsann Rhoxan skendräktig och det är den berömda rosa grisen som är hennes bebis, haha. Hon är så fjantig. Just nu sitter hon med grisen i soffan och tittar på "Mannen som talar med hundar". HAHA!!
Hon går runt med grisen och piper och hon ska bädda ner den och ha sig.
Mama Mia nu kom det in en äcklig långben och den flög precis vid mina fötter. Räddaren Rhoxie kom springades men nu gömmer den jäveln sig bakom golvlampan. Gaaaah! Hata insekter!!!
Neeeeeeeej nu tog hon fram en bebbe till och håller på att bädda ner den vid bädden. Hur många ska hon ha?!

Ikväll har vi varit och handlat lite och även tvättat. Vi hann väl med 2 maskiner innan propparna gick där nere så där låg vår andra omgång tvätt i maskinerna så fint och inte färdig tvättade. Tur att hyresvärden kommer i morgon!



Hennes bebis!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hahahaha!! Fick värsta bilden av Rhoxie i huvudet.. Tittandes på tevegubben mä bääbisen.. Hahahahaha!! Vilken roooolig vovvelull du har!



Uscha.. Hatar långbenar jag mä.. Bläää!!

2008-08-25 @ 21:57:38
Postat av: Hanna

HAH, det har jag t.om sett irl :) Inte med grisen utan då hade hon något annat att slasa runt med.. hon är ju för go - även om jag förstår att det blir lita jobbigt för er..

2008-08-25 @ 23:22:34
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback