Smörgåstårta!


 
Hanna/Josefin/Frida - Tack för era kommentarer!! Jag tror med att det blir fint ihop. Yes Frida jag ska lägga upp en bild sen när dem är uppe.

Otta - Jag kan hälsa henne grattis från dig på lördag då hon kommer hit, hihi. Ni får allt ta upp kontakten tycker jag!
Hon frågade lite om dig idag faktiskt, om Nilma och sånt. KLART att jag bjuder dig/er om den dagen kommer!!!



Vilken god smörgåstårta vi fick hos Helen! MUMS! Den satt finfint vill jag lova, haha. Hon hade en med lax och räkor och en med skinka och köttbullar och vi åt såklart av den sistnämnda. Ingen lax här inte.
Var inom Maxi med och handlade lite mat och sånt som behövdes hem. Hittade en jättefin blomma till Helen, en jättemörk lila kalla med bambu. Sketafin verkligen!!! Synd att jag inte fotade den, hm.


Födelsedags kvinnan
  
 

Kommentarer
Postat av: frida

smörgåstårta är väldigt gott. Men inte många som kan göra dem saftiga!

2008-08-27 @ 09:50:45
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Hanna

Så söt hon är lilla Helen - du hälsade väl från oss?????



Ja varför fotade du inte blomman fööör?

2008-08-27 @ 11:20:43
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Nu när jag vet att de där är en bäbismage så blir jag ju tokrörd.. Bäbismagar är fan bland det vackraste jag vet nu för tiden.. Läääääääängtar galet efter en sån dära, man liksom saknar all aktivitet å förundran över den.. Haha!! Nu blev jag sentimental å filosofisk!! Hahahaha!! En liten tår i mitt öga vill ut..



MÅSTE gratta henne från mej.. Alltså över magen nu oxå då ju.. Shiiit jag e ju inte klok på en fläck!!

2008-08-27 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback