Tråksöndag!



Linda - Välkommen tillbaka Linda, haha. Jag har ju saknat dig här och på msn, snyft.
 
Frida - Ja det var lyckat igår, hehe. :)


Oj oj så trötta vi har varit idag men det hör väl till dagen efter antar jag. Vaknade alldeles för tidigt som alltid dagen efter, haha. Slår ju aldrig fel. Var lite smått bakis och kände illamåendet börja komma men det försvann till slut som tur var.
Till och med gubben har varit bakis och det är väldigt sällan som han är det! Hehe kunde han gott ha :P
Vi satt ute på framsidan hela kvällen men ändå lyckades vi stöka ner här inne rejält, hur fan lyckas man?!
Disken som vi har ska jag inte ens nämna ;)
Den tar jag i morgon, jag pallar verkligen inte idag. Usch buscha.

Har varit en väldigt seg och tröttsam dag och det har inte blivit mycket gjort idag, har bara handlat lite och varit ute med voffi. Jag duschade för första gången nere i källaren idag och det kändes lite skumt. Har ju duschat kallt innan men idag gick det bara inte. Har frusit som en gnu och då är jag verkligen inte sugen på en kalldusch!
Det var i alla fall skönt med en varm dusch och att bli ren är ju alltid en fördel. Vi har bestämt att vi ska gå ner och duscha på kvällarna för då är det oftast ingen där som tur är.

På tisdag så ska vi antagligen passa Gossen (pappas hund) lite eftersom pappa ska med sitt jobb till Kinna och kommer vara borta i ca 12 timmar. Klart ci ställer upp att rasta och umgås lite med söta Gossen!
Gubben får komma lite senare till jobbet bara men det ska nog gå bra, det brukar det göra.
Men först och främst så ska jag upp och jobba kl 5:30. Wiiiho! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt att du ska jobba :D



Bra att ni går ner tillsammans till källarn, speciellt om det är lite folk då.. lite läskigt att stå där själv, kan tänkas - även om ni kanske inte duschar ihop så har ni ändå varandra nära liksom!



Hoppas du får en bra dag imorgon och att du nanar gott nu :)

2008-08-31 @ 23:09:16
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Ååå.. Jobba.. Kul! :-)



Stackare som måste duscha i källaren.. Huvva!! Tänker på alla mastodontspindlar som brukar knata omkring på såna ställen.. Hatar spindlar!!

2008-09-04 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback