Utmaning!


Nu blev jag utmanad av Hanna ju!


Tre saker jag inte förstår:
- Kvinnomisshandlare.
- Falska människor.
- Djurplågare!

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- En ballograf penna.
- Ett tomt glas.
- Mobilen.

Tre saker jag gör just nu:
- Lyssnar på nån skit på radion, ska byta kanal.
- Funderar en massa.
- Viftar på tårna.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Få iaf ett barn.
- Bo i ett hus med sjötomt. (drömma går ju).
- Åka på en resa med vänner.

Tre saker jag kan göra:
- Lösa problem!
- Ge raka och ärliga råd.
- Inreda.

Tre saker jag inte kan:
- Springa (cp ben).
- Svika mina riktiga vänner.
- Busvissla.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Att våga mera.
- Komma över min telefonfobi, haha.
- Att leva ett fullt sunt leverne.

Tre favoriträtter:
- Keso och morotsbiffar. (härmar Hanna här nu, men dem är wonderbara!).
- Grillat kött med sallad och kall sås.
- Kinesisk food.

Tre personer jag utmanar:
- Ottilia
- Linda.P
- Den som vill, haha.


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Oj.. Ja jag får väl anta utmaningen å fortsätta på den dära bloggen snaaaaart.. :-)

2008-08-29 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback