100 frågor!

Eftersom jag är en aning uttråkad just nu så tog jag denna listan av Jasas och ska nu börja svara.

01. Fullständigt namn? Ann-Sophie Elisabeth Thorén
02. Exakt ålder? 26 år, 10 månader och sen orkar jag inte räkna mera.
03. Vart bor du? Jag bor i Rydöbruk.
04. Bor tillsammans med? Med min sambo och hunden.
05. Husdjur? En Leonberger tik vid namn Rhoxie.
06. Färg på ditt hus? Ljusgrått/vitt.
07. När är du född? 27 februari 1982.
08. Klass? Nej jag går inte i skolan.
09. Vilket år tar du studenten? Jag är en sån där loser som aldrig tagit studenten. Så kan det gå.
10. Något jobb? Ja jag städar, putsar fönster och annat. Vi har allservice och gör allt kunden vill förutom den äktenskapliga biten, haha.
11. När gick du upp i morse? 9.30. GÖTT!!
12. När ska du sova? Jag får lägga mig runt 21 tiden för att orka upp kl 3:45. Men jag somnar nog inte förrän vid 23 tiden.
13. Duschat idag? Nej det gjorde jag innan jag la mig igår så jag väntar med duschen tills ikväll eller i morgon bitti.
14. Kramat någon idag? Ja jag har kramat min Voffla innan när vi satt och pratade lite skit.
15. Pussat någon idag? Ja Vofflan.
16. Vad har du ätit idag? Innan så åt jag en Smart & Gott macka med ost och så kaffe till det såklart.
17. Dagens klädsel? Träningsbrallor, svart längre linne och en grå tunt stickad huvjacka.
18. Dagens smink? Jag är helt osminkad.
19. Dagens sötnos? En pippi jag såg innan, thihi.
20. Dagens roligaste? Det har ju inte hänt så mycket än.
21. Har du många vänner? Ja det tycker jag. Jag är mer än nöjd men är alltid öppen för nya bekantskaper.
22. Hur många har du kysst? Haha det vet jag inte! Orka räkna.
23. Vem kramade du senast? Fortfarande Vofflan för det är bara vi hemma.
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Nej det har jag inte.
25. Hur många har varit otrogna med dig? En som jag vet. FY!
27. Har du pojk-/flickvän? Ja en sambo.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Det var nog med Lis tror jag om jag inte minns fel.
29. Vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? Av gubben där det stod " Sorry för att jag var lite grinig igår men jag var så trött. Jag ska gottgöra det med fotmassage ikväll."
(men det behöver han inte skrev jag tillbaka, hihi).
(FAVORIT...)
30. Blomma? Oj jag tycker ju om alla blommor men tulpaner älskar jag och även vallmoblommor.
31. Film? The Devils Rejects
32. Låt? Just nu så nynnar jag på jullåtar och har nog faktiskt ingen favorit för tillfället.
33. Mat? Husmanskost.
34. Dryck? Kran och mineralvatten.
35. Färg? Svart, vitt, grått, vinrött, lila och några fler.
37. Stad? Jag har ingen favoritstad.
38. Land? Sverige.
39. Ämne i skolan? Sammhällskunskap.
40. Strul? Haha! Så dum fråga då jag inte strular runt längre så svart får ju givetvis bli min gubbe.
(SENASTE:)
41. Personen du tänkte på? Gubben.
42. Personen du kysste? Samma svar som ovan.
43. Gången du spydde? Det var väl förra lördagen när jag var bakis och det var INTE värt det.
44. Gången du grät? Igår när jag tittade på Svenska Hjältar galan.
45. Pizzan du åt? En Vikingkebab.
46. Gången du var i Göteborg? Det var några år sedan och då var jag där på cruising och träffade Linda.
47. Gången du var i Stockholm? Evigheter sen.
48. Gången du var full? Det var förra fredagen.
49. Gången du var hög? 2 år sen eller nåt och aldrig mer!
50. Personen som såg dig gråta? Ingen aning faktiskt.
(ANTINGEN ELLER:)
51. Svart eller vitt? Svart!
52. Hund eller katt? Hund!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Just nu så tycker jag mest om att sitta hemma med trevligt sällskap och mysa och umgås. Men en redig fylla är fan gött och behövligt ibland.
54. Tvspel eller datorspel? Inget av det.
55. Singel eller upptagen? Upptagen!
56. Film eller bio? Film.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Lunarstorm.
58. Sommarlov eller vinterlov? Nåt sånt har jag inte längre.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel.
60. Har du svart hår eller blondt? Jag har mörkblondt?
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa!
62. Choklad eller lakrits? Lätt choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? Inget av det.
66. Pizza eller kebab? Båda två, haha.
67. Randigt eller prickigt? Prickigt.
68. Älska eller älskas? Älska.
69. Leva eller dö? Leva!
(ANTAL:)
70. Personer du älskar? Många!
71. Personer du hatar? Hatar gör jag inte många men det finns iaf 2 personer som jag avskyr.
72. Pojk-/flickvänner du haft? 2 st.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 4 eller 5.
74. Glassar du ätit på en dag? 2.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Men usch jag gillar inte festivaler.
76. Gånger du haft minnesluckor? Haha många ggr.
77. Gånger du varit hög? 3-4 ggr kanske.
78. Personer du saknar just nu? Det finns en del.
79. Gånger ditt hjärta brustit? Aldrig pga kärlek iaf.
(VEM:)
80. Vill du kyssa nu? Ingen precis just nu.
81. Ska du träffa imorgon? Lis eftersom vi ska jobba.
82. Sjöng du senast för? Vofflan.
83. Hade du senast en msn-konversation med? Linda
84. Spelade du tvspel med senast? Det vet jag icke för det var ju år sen.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Gubben.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Alla idioter!
87. Förtjänar att dö? Djurmisshandlare!
88. Är söt? Många!
89. Vill du sova bredvid inatt? Gubben om han inte åker ut på soffan för hans höga snarkningar, haha.
(VAD:)
90. Gör dig glad? När alla i min omgivning mår bra, min hund, musik och mycket mera.
91. Gör dig ledsen? När min vovve/nära och kära mår dåligt, folk som gottar sig i andras olycka med mera.
92. Vill du helst göra nu? Jag trivs bra här men längtar tills gubben kommer hem då vi ska ut och gå en jätterunda med Vofflan.
93. Önskar du att du slapp göra? Kommer faktiskt inte på nåt just nu.
94. Vill du ha nu? Inget speciellt.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar (så tråk,haha) och små roliga paket. Och en födelsedagsfest med mina vänner!! Det var längesen jag firade mig själv. Kommer ni? :P
96. Längtar du till? Julafton för mina kusinbarns skull, thihi. Ska bli kul att fira med barn detta året! Nyår kan kvitta eftersom det inte händer nåt kul ändå.
97. Tycker du om dina betyg? Nej men det är inget jag går och tänker på.
98. Ångrar du i ditt liv? Jag spenderar inte min tid genom att ångra saker. Gjort är gjort!
99. Är det bästa som hänt dig? Min sambo och att jag fick min drömhund Leonberger. Och för att icke förglömma alla mina underbara vänner! Utan dem finns det ingen mening med livet.
100. Hur mycket är klockan? 13:02


Kommentarer
Postat av: Linda

åh sicken lista... men det e bra att du gillar Göteborg.. hihihi host host... klart att du ska ha kalas :D

2008-12-15 @ 17:04:51
Postat av: Jenni

Meh, det är coolt att inte ha tagit studenten :p

2008-12-16 @ 19:00:03
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jag är igång igen och du har en utmaning att hämta hos mig! :D

2008-12-18 @ 10:11:36
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback