Choklad!


Jag har varit dålig igen på att uppdatera min blogg men så är det ibland vare sig ni vill eller inte. Idag har vi jobbat längre än en vanlig fredag men det var bara skoj. Vi fick till och med en varsin chokladkartong av ett par kunder. Så gulligt!




Gubben sitter och tittar på På spåret och mumsar i sig av chokladen, hehe. Jag ska snart ut till köket och ta disken så det är gjort. Hatar att komma upp på morgonen och se disk, uscha. Har hämtat ut ett paket idag med lite julklappar i så jag ska väl börja att slå in dem tänkte jag. Ska faktiskt ha rim på alla klappar i år förutom till barnen då för dem förstår ju ändå inte. Nu ska jag diska.
See You!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vi ska också ha rim på alla klappar, som alltid :D Även på barnens för det är så roligt då föräldrarna gissar vad det är ju :D

2008-12-20 @ 07:57:54
URL: http://jasas.se
Postat av: Jenni

Jag vill också ha rim, men det är ingen i familjen som förstår det. Då blir jag bara sittandes utan några egna rim, för mina kan jag ju, och dom andra läser bara en gång och säger "jaha, jag vet inte" och sliter upp paketet.

2008-12-20 @ 09:21:55
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback