Glamour!


Jag har fortfarande tråkigt och vet inte alls vad jag ska göra. Var är min energi? Jag har helt enkelt varit ledig för länge och börjat nana way to länge på morgonen. FY!
Just nu så ligger menshunden aka. Rhoxie i soffan och tittar ut genom altandörren ibland orkar hon vända huvudet mot mig och glo lite surt. Hon vill ut och sniffa lite tror jag och vi ska snart bege oss ut men först så ska jag vara en kärring och titta på Glamour. Hohoho!

Jag är så nyfiken på hur det har gått för min vän Helen, har det kommit någon bebbe än? Hon var ju beräknad till den 14'e december men då ville den icke komma och den hade inte kommit på julafton men sen så har jag inte hört av henne mer. Om det inte hade hänt nåt igår (28'e) så skulle dem sätta igång henne, thihi. Ser fram emot hennes eller Johans samtal sen.

Kommentarer
Postat av: Marina

Heheh kollat och kollar nu jag med .. ^^ på Glamour..



ha en fin daaaag :D

2008-12-29 @ 14:33:05
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas

Ja då är den ju antagligen kommen! Så spännande :D

2008-12-29 @ 15:46:08
URL: http://jasas.se
Postat av: Linda

åh så spännande :D

2008-12-29 @ 18:03:52
Postat av: Jenni

Så mysigt och spännande, hoppas du får besked snart då :)

2008-12-29 @ 20:29:23
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Jag har gått här å fiffilurat på när hon skulle ha.. Tänkte fråga dej men nu slapp jag ju det.. :-) Shiiit va spännande.. Du måste höra av dej när du vet för jag vill oxå veta.. ;-)

2009-01-02 @ 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback