Lista!

Jag sa ju att jag är uttråkad så här kommer en lista som jag roffade åt mig inne hos Jenni.


Vad heter ni?
Gumman och surgubben.

Hur träffades ni?
Genom gemensamma vänner.

Är ni förlovade?
Nej!

Bor ni ihop?
Ja det gör vi.

Har ni barn?
Nej bara en Voffe.

Har båda körkort?
Nej jag har inget än.

Isåfall, vem kör bäst?
Han såklart, haha.

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja den minns jag men det ska inte ni få höra om.

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Det sa nog han.

Vem är äldst?
Surgubben är 5 år äldre än mig, alltså är han 31.

Vilka stjärntecken är ni?
Han är en vattuman och jag är en fisk (sur gammal pms-gädda).

Vem fyller först på året?
Surgubben får ännu en gång stå först men jag ligger bara lite mer än en månad efter.

Vem är längst?
Surgubben! Aldrig en kortare karl.

Vem sjunger bäst?
HUNDEN!

Håller ni i handen på stan?
Nej nej. Enda gången sånt är sött är när pensionärer gör det.

Var nån av er oskuld när ni träffades?
Nej!

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Kände och kände vi var bekanta.

Vad har ni gemensamt?
Vi har en del samma intressen men annars så är vi väl inte superlika. Jag är mer den starka typen medans han är mer hyper. Så jag får ta upp han på jorden medans han får ta ner mig ibland. Goodie!

Blev du kär i första ögonkastet?
Nej det blev jag icke. Det växte fram under en tid.

Har ni någon speciell låt?
Hm... nej.

Har ni några "fri kort"?
Nejnej.

Har ni stora framtidsplaner?
Bara realistiska.

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja fast inte samtidigt.

Har ni varit utomlands tillammans?
Tyskland och Danmark bara, haha.

Vilket är ert bästa minne?
Men gud det kan jag inte komma på nu.

Vem lagar bäst mat?
Jag! Han får ej vara i köket.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Om han inte jobbar så tittar vi på tv tillsammans, promenerar med vovven, fixar och trixar här hemma.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Nej det hinns inte alltid med nu för tiden men vi överlever ändå.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej 2 mil eller nåt.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej absolut inte.

Brukar ni bråka?
Ja det är väl klart, vilka gör inte det?
Men vi blir sams lika fort igen.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Hans ögon och rumpedump.

Brukar nån av er prata i sömnen?
Han är expert på att yra!


Kommentarer
Postat av: Jasas

Tihi, den ska jag också göra strax :D

2008-12-11 @ 19:39:35
URL: http://jasas.se
Postat av: Linda

hahaha.. sicken rolig lista.. den fick mig att le STORT :D

2008-12-12 @ 11:32:50
Postat av: frida

Tack :D

2008-12-13 @ 11:42:25
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback