Seg i kolan!


Jasas - Nu ska du inte döma mig för att jag vill titta på Glamour då och då. Pyttsan!! Hahahaha!!


Jaha.. hur gick det med mina julkort. Jag kan ju säga som så här att jag har inte ens öppnat förpackningarna än. That's me! Men nu i veckan så måste jag göra dem för annars blir en del utan julkort i år och det vill jag ju inte.
Wiiih ikväll kommer Äntligen Hemma och jag älskar ju det programmet, så gött att det kommer två kvällar i rad.
Min lycka är gjord, eller nåt.

Har haft en sådär helg och har varit mestadels bakis, trött och sjuk. Ja så kan man väl sammanfatta den!
Men alla helger kan då fan inte vara fantastiska och den som utger sig för att ha det ljuger så näsan växer.
Det är bara att inse att alla dagar inte är kanon och man behöver inte ljuga om det för alla har det så. Jag lovar! ;)
Jag skulle aldrig vilja ha roligt varje dag för då uppskattar man inte dem roliga stunderna till slut.
Livet har sina up's och down's och det är bra!

I morgon är det dags för jobb igen och det ska bli gött som bara den faktiskt. Nu har gubben sin eftermiddagsvecka och fan vad jag hatar den. Vet att jag skrivit det många gånger förut men jag bara måste beklaga mig lite, hahaha.
Så tråkigt att gå upp och jobba och sen komma hem och då åker han så vi avslöser bara varandra typ.
Men men.. så är det.

På lördag är det dags för tjejkvällen hos Angelica!!! Jag längtar som en toka!!! :D

Kommentarer
Postat av: Jenni

Gött att du får dubbelt upp i Äntligen hemma nu då :)

2008-12-08 @ 20:57:20
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jasas

Visst är det så - livet är inte alltid en dans på rosor. Man måste ha det tråkigt och lite jobbigt för att uppskatta glansdagarna ÄNNU mer!

2008-12-08 @ 23:19:54
URL: http://jasas.se
Postat av: Ottilia

What goes up must comes down.. ;-) Jäpp, så är det kloka fröken Tottis! Hatar folk som utger sej för å va så äkta i sin blogg å så är det bara gosselull å puttenutt.. Va drömde de sen?? :-D



Fasen va tråkigt å avlösa varann.. :-( Men ni får väl åtminstone sova jämte varann hoppas jag..



Låter kuuuul mä tjejkväll!! Aviiiiiiiiiis!!!

2008-12-09 @ 00:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback