Tråk!


Idag fick gubben rycka in och jobba extra och dem ska bara vara 2 st där, lönt eller?! Haha.
Tycker det är rätt så gött att vara ensam lite idag även om jag just nu lite motvilligt måste erkänna att jag börjar känna mig uttråkad. Känner inte alls för att jobba i morgon men det kommer säkert att gå bra. Bara man kommer upp ur sängen så brukar det rätta till sig. Är fortfarande snorig men halsen är bra så det är ganska lugnt men stackars gubben börjar känna sig dålig nu. Suck.
Nu ska jag sätta mig i soffan en stund innan jag tar mig an disken.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Så brukar det vara här också, det är skönt att vara själv i början men sen tröttnar man :p Hoppas det går bra på jobbet och att ni snart kan bli friska!

2008-12-29 @ 12:53:34
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jasas

Ja Böni fick ge sig iväg fast att han har jätteont i sin hals :|

2008-12-29 @ 15:46:47
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback