Förnyelse!



Ibland behövs det lite nytt och det är ju precis det har gjort med min blogg nu och så här får den väl vara ett tag.
Gubben är hos sina farbröder tillsammans med sina syskon och mamma så jag får passa på nu att finna den ro som behövs för att sitta och pilla med bloggen. Finns så mycket mer jag vill göra men äh.. det får vara nu.
Tänkte att jag skulle få tummarna ur röva och diska den jävla disken som ligger i vasken och hånflinar åt mig.
Jag vill inte!!!
Sen är det väl dags att börja med middagen med så är den nog klar i lagom tid tills han kommer hem igen.
Idag blir det köttfärssås med fullkorns spaghetti och grönsaker och så tänkte jag göra dem där keso-biffarna på resten av nötfärsen och sen frysa in dem. Ja det blir nog bra..

Ikväll är det dags för att tvätta med och det är ju synd att regnet hänger i luften för annars hade vi kunnat torka kläderna ute, det går ju så himla fort. Konstigt att det går bra för mig att torka det ute med tanke på att jag fått min pollen allergi.
Skummo bummo men ack så bra!
Ska nog försöka att få ut lite mera saker på Tradera med :)



Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahah... hånflinar.. hihi det va roligt... fick upp en bild av det.. och det va ju en gaffel som hånflinade.. ja jag vet jag e sjuk !!

2008-07-08 @ 13:43:47
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jätteläcker bloggish :D

2008-07-10 @ 20:33:08
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Kanonsnyggt!!:-)

2008-07-11 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback