Grilla!



Har haft en konstig dag igen tycker jag. Eller så är det bara jag som är konstig, haha. Ska ha min röda vecka när som helst nu och jag har ju en tendens att skifta i humör precis innan. Det börjar med att jag är glad sen irriterad/arg för att sen bli ledsen och sen vips så är jag glad igen. Liiite jobbigt ibland faktiskt.

Nu så håller vi på och grillar lite kött och till det så blir det pommes frites och kall vitlökssås, mums.
Har precis dippat lite morötter i såsen och det är ju inte alls fel. Är sugen på choklad med och vilken tur att vi har det hemma då. Nu ska jag gå och ta en dubbel nougat :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch vad jobbigt att vara 'schizofren', haha.. Men snart är lingonveckan gjord och då är Anso tillbaks igen till sitt vanliga jag! Måste vara jobbigt att pendla i humöret så.

2008-07-19 @ 18:18:33
Postat av: Linda

då gäller det att gubben håller i hatten :p

2008-07-19 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback