Hallå ja!



Nu har jag haft en liten blogg paus igen, det bara blir så ibland förstår ni. Speciellt nu när gubben är hemma på sin semester då det inte blir att jag sitter här lika mycket så klart.
Jobbade igår med och det kändes sen i kroppen vill jag lova. Vi hade många fabriker att städa igår.
Men idag känns det inget óch allt är precis som vanligt. Har haft huvudvärk nästan hela dagen så jag har varit lite off och lätt irriterad, hehe. Stackars min gubbe! ;)

Sitter här hemma och väntar på att han och hans kompis ska komma tillbaka efter deras lilla fisketur, undra om dem fått nåt napp?! Hm... Jag tänker då inte rensa nån fisk i alla fall. Urk.
Rhoxie ligger vid dörren och bara väntar på att han ska komma hem. Hahaha.
Och jag siter ju då som sagt här och fördriver lite tid, dricker ett glas vitt vin med sockerdricka i. Yammie!
Sen blir det till att grilla korv om dem nu behagar att komma hem någon gång.

I morgon ska gubbens syrra med barn och hans bror med tjej komma och så ska vi grilla då med, fast då blir det kött och sånt där gotteligott gott. Ska nog ha klyftpotatis, min goda kalla sås och även lite coleslaw till.
Ska kränga lite vin då med tror jag och ska även bjuda gubbens syster på lite eftersom jag tycker att hon behöver det, hihi.

Nu klickar jag vidare här, men innan dess så ska jag bjuda er på en bild av mig. HAHA! ;)





Kommentarer
Postat av: frida

vitt vin o socker dricka är mumma!! fick de någon fisk?

2008-07-03 @ 22:00:33
URL: http://www.mammafrida.blogspot.com
Postat av: myran

Tjäännaa!! ;)

2008-07-03 @ 22:10:07
URL: http://myra.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Halloj snygging!! Jaa.. Det märks när du inte är i blogg-farten, de är ju nåt som saknas då... ;-)

2008-07-03 @ 23:21:55
Postat av: Linda

va det fiiiint viiiin :P

2008-07-08 @ 13:36:24
URL: http://persson302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback