Jag kommer igång igen!



Hanna -  Jaaaa, jag ska snart sätta igång och blogga igen, hehe. Det är bara en halv vecka kvar tills gubbsi börjar jobba igen och då blir det automatiskt mer data tid för mig. :P


Idag har vi haft en bra och lugn dag. Hett har det varit men man börjar ju nästan vänja sig nu. Skönt att det är bra mycket svalare på nätterna iaf, puh. Det rensade nog upp en hel del här igår när det åskade som f-n!!!!
Det slog ut tåg bommarna, hahahaha.
I morgon ska vi hem till min kära far på fika eftersom att han fyllde år i förr förra veckan. Han har varit sjuk så det har inte blivit av innan. Men nu så..
Lille Vofflan ska också få följa med och hon ska äntligen leka med Gossen. Ska försöka att komma ihåg att fota! :)

Natti natti på er kära läsare!


Gossen & Rhoxie hemma hos pappa!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh dem är ju för söta lilla Tossan och Gossen :D Snacka om det perfekta paret.. fast jag kan ändå se Rhoxie ihop med ett sånt stoooort "lejon", en sån hane som hon blir helt svag i benen av. Haha! Som den jag såg i Norre Katts park, min haka hamnade typ nere vid trottoarkanten! Sov gott - glömde ju skriva det på msn precis!

2008-07-29 @ 23:07:36
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback