Lugnt!



Det händer inget speciellt här utan allt bara lunkar på som vanligt. Jävligt lungt med andra ord.
Har bestämt mig för att ha köket i beige/brunt/vitt och har idag beställt nya gardiner och krukor. Fastnade för dem direkt när jag såg dem och gubben diggade dem med. Skitbra!
Ska ha en fondvägg i köket som blir lite mörkare beige och demresterande väggytorna i vitt. Vi ska sätta upp nytt kakel sen någongång i framtiden och då blir det sånt där mosaik kakel i beige/bruna nyanser. Var och tittade på våra nya skåpsluckor och dem går i en ljus creme färg så det föll sig ju ganska självklart att köra på dem färgerna! :)
Men resten av lyan fortsätter vara svart och vitt, så enkelt att byta stil med gardiner, krukor, ljuslyktor och kuddar ju!
Nu ska jag titta på tv tror jag, känner mig ganska seg i huvudet idag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kommer säkerligen bli kanooners! :)

2008-07-22 @ 22:04:57
Postat av: frida

det låter snyggt...vill ha bilder sen :D

2008-07-22 @ 22:08:40
URL: http://www.mammafrida.blogspot.com
Postat av: Linda

Det blir nog jädrigt nice....

2008-07-25 @ 14:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback