Marknad!



Gick upp 8 i morse och stack till marknaden i Unnaryd där Lis stod med sina kryddor från Alpnaering. Vi gjorde ett bra byte, hehe. Hon hade lånat vårt kassaskrin och var på jakt efter ett likadant så då fick hon det och jag fick en burk med hirskapslar. Det är tabletter som är bra för hår, hud och naglar och mitt hår behöver all den hjälp det kan få. Lis har själv testat dessa och vet att dem är bra och det känns ju tryggt. Så jag är nöjd, hihihi.
Vi stannade även till vid ett av alla brödstånd och köpte 3 st olika bröd för 35 kr. Överkomligt va?!
Hade vi haft mer plats i frysen så hade vi köpt 9 st för 100 kr. Helt sjukt billigt ju.. men dem lär ju tjäna bra med pengar på det idag. Där var så mycket folk så man knappt kom fram!
Annars så var där väl mest samma gamla vanliga saker som alltid finns på en marknad.

När vi kom hem så åt vi grov thé kakor och drack kaffe framför tv'n, man får ju inte missa 'Hem till gården' för tusan!
Älskar att dem nu mera har dubbelavsnitt så man får se det i en hel timme måndag till fredag, thi hi.
Nu har gubben varit så snäll och duktig och städat här hemma och så har han tagit hand om Rhoxie som hade en konstig fästing i nacken. Får verkligen hålla koll på det nu så hon inte får borrelia eller nåt. Uscha.
Jag har även gett henne den sista dosen av medlet mot skabben så är det gjort. Skönt det..

Fick hem ett bra erbjudande från Yves Rocher idag så vi kunde ju såklart inte låta bli att beställa lite, hahaha.
Men tycker att dem har så himla bra produkter och så är det inte testat på djur heller. Skitbra helt enkelt.
La in en order från Haléns med, dem hade en del fint nu i höst katalogen.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh jag vill oxå att min gubbe ska gå med på att besälla en massa krafs.... buhu...

2008-07-10 @ 16:35:25
Postat av: Hanna

Jag tänker ALLTID på dig om jag råkar se på Hem till går'n :P

2008-07-10 @ 20:34:26
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Fy va kul mä marknad!! Kanske ska man ta en sväng ditåt om den nu är kvar i helgen.. De lär den väl inte vara bara för det.. Hmm.. ;-)

2008-07-11 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback