Nu ska det sovas!



Otta - den marknaden är alltid bara en dag tyvärr.


Att jag bara hållit mig vaken hela dagen är ett under, haha. Men nu ska jag alldeles snart krypa ner i min säng och bläddra lite i Vecko Revyn. Har varit övertrött halva dagen så jag och Celine har ju bara asgarvat hela tiden åt absolut ingenting. Hahahaha, stackars gubben :P
Slängde ihop en god köttfärssås till oss innan så alla fick lite food i magen. Det är verkligen perfa 'dagen efter' mat eftersom det är så lätt att göra och så går det snabbt med.
Sen så körde vi hem Linis till Hylte och vi passade på att gå in på Konsum och handla lite. Vi har syndat idag med glass, lite godis och dippat gurka och chips. Mums!

Kände precis hur något kröp på mig och givetvis så var det en satans äcklig fästing. URK!!!
Nu känns det som att det kryper överallt på mig bara för det. Hjälp..


Kommentarer
Postat av: Linda

åh har du vart på raj raj ??

2008-07-12 @ 12:51:36
Postat av: Ottilia

Jaa.. De e klart att man ska missa allt roooligt.. ;-)

2008-07-14 @ 12:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback