Parfym!



Idag fick jag min efterlängtade parfym från Oriflame och den luktar så ljuvligt. Riktig sommar parfym är vad det är eftersom den är så pass lätt, fräsch och blommig. Och det bästa av allt är att det var sommar erbjudande så jag gav bara 59 kronor för den och ordinarie pris är 220 kr. Vadå ett klipp!!!

Idag har det varit lite konstigt väder och vädergudarna har nog inte redigt kunnat bestämma sig för om det ska vara sol eller regn. Men jag är lika glad för det, haha. I natt åskade det här och jag hatar när det ska åska på nätterna.
På dagen kan det ju vara mysigt som sjutton men inte på nätterna!!!!
Undra varför man känner sig säkrare på dagarna än på nätterna egentligen?
I natt lär det inte bli någon åska i alla fall, det är inte ens kvavt ju.

Vi har lagt ut en massa saker på Tradera idag efter att vi rensat bland gubbens kläder, jisses så mycket han har ändå!
Hann inte lägga ut allt idag så jag får fortsätta med det i morgon. Ganska skönt att bli av med det.. det tar bara massa plats. Jag kör alltid med regeln att om jag inte använt plagget på ett halvår så säljs det. Man kan ju ändå köpa nytt sen.
Gubben fick lite ångest över att sälja sina saker, haha, men det kommer han nog över. Används det inte så säljs det och där med basta!




Kommentarer
Postat av: frida

thanks god for tradera :D

2008-07-08 @ 09:21:07
URL: http://www.mammafrida.blogspot.com
Postat av: emmy

OJ det var verkligen billigt!

2008-07-10 @ 22:48:50
URL: http://knullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback