Svett!



Fanken vad hett det har blivit nu igen då, jag sitter här och svettas som en gris. Nöff nöff :)
Väntar på att gubben ska komma tillbaka nångång.. han är och köper 2 flak öl till oss, yammie. Men han har väl fastnat som vanligt och sitter och dricker kaffe och tjabbar med sin polare. Hehe. Dem kan dem med, karlarna!
Hoppas att det blir Mariestad ölen för den är så jävla gotte. Ska slänga in ett par i frysen så jag kan ta en iskall efter duschen. Åååh vill ha nu!!! :P

Vi har varit hos Lis idag och druckit kaffe och så fick jag min lön för det lilla jag jobbade med, haha. Extra pengar är alltid bra säg! Tack så mycket..
Efter det så åkte vi till Torup och handlade lite som vi behövde. Hade den stora bilen(jänken) idag så den fick rastas lite.
Nä nu får han bannemej komma. Daaaah.

Kommentarer
Postat av: frida

fan vad gött det låter med en kall öl(dricker det tyvärr ej men det låter smaskigt). vilken grymt söt berner sennen på bilderna nedan...min favorit hundras :D

2008-07-31 @ 21:58:27
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Hanna

Uuuh, äckliga öl :P Vin ska det va'! Drack ett tokgott igår som heter Carmen, vitt vin. Mumma! Ja gubbar kan dem med att snacka loss, det må jag verkligen säga, s. Kan tänka mig att Gert och Böna kommer sitta och tjabba då de väl träffas "på riktigt", dem har ju faktiskt sagt hej på IKEA :P

2008-08-01 @ 10:25:40
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe... gubbens bil gick ju nästan på knäna hem... massa bärs i den.... sååååå gött !!!

2008-08-04 @ 10:49:05
URL: http://persson302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback