Tråkdag!



Idag har det varit en sån konstig dag med både växlande väder och humör. Ena stunden regn och på bra humör, andra stunden sol och deprimerad. Verkligen skummo!
Men alla dagar kan ju inte vara underbara för då hade man inte uppskattat dem bra stunderna. Så fungerar jag iaf.
Vi har varit i skogen med vovven flera gånger och bara gått idag och det finns inget bättre än att promenera i naturen när man känner sig down. Det hjälper så jävla mycket, rena rama terapin för fan!
Gubben blev dålig efter middagen idag, tror det var den färdiga grillpotatissalladen vi åt. Urk !!!
Nu ska jag sätta mig i soffan med min älskade igen..

Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det är det bästa - att ge sig ut och gå! 'Vad ska vi göra?' - Ut och gå. 'Så tråkigt jag har' - Ut och gå. OSV! Ja antingen kan det la regna elr vara molnigt, bara. Här kommer det riktiga störtskurar så man undrar ibland om 'nån' där uppe sitter och sätter på och av en kran, hhahah.

2008-07-19 @ 18:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback