Bränna



Har inte haft någon lust att sitta vid datorn några längre stunder så därför har det inte blivit någon blogg skriven heller.
Jag har haft en underbar helg tillsammans med min gubbe o voffe. Bara njuter av det fina vädret..

I fredags så var min gubbe på begravning i Torpa så jag o Rhoxan var ensamma en stund men sen kom ju min kära kusin o hennes kids på besök vid kl 14. Jävligt trevligt hade vi tycker jag..
Vi satt på baksidan o fikade den där chokladkakan som jag fixade ihop så snabbt (bra med färdiga mixar ibland) o till det så mumsade vi även på vattenmelon. Det är ju ett måste på sommaren!!!
Kevin sprang runt o lekte här en massa o plockade en varsin blomma till mig o Angelina, hihi.




Han fick syn på en av grannpojkarna som var ute o lekte med sin flygdrake så han sprang ju så klart dit.
Tänk så icke blyga barn är ändå, haha. Han fick testa den där draken iaf så han var ju glad.
När gubben kom hem så fick Kevin åka i raggarbilen en runda.. som han tjatat om det!
Sen så åkte jag, gubben o Kevin ner till Konsum o handlade lite till vår grillning o när vi kom så promenerade vi allihopa.
En bra dag helt enkelt.

I lördags så var vi först med Rhoxie så hon fick bada o simma, husse hoppade också i med henne.
Efter intag av lite fiskgratäng så åkte vi till Hylte o hämtade upp kusinen o barnen o begav oss till Ibro för att sola o bada.
Så himla skönt det var att ligga där o jäsa o titta på Kevin som badade o lekte med gubben. Vilken lycka för Kevin!
Vi kommer att ta ut dem mer i sommar så att dem får bada o sånt.
Bara för att gubben i huset är en idiotas så ska ju inte dem andra behöva sitta hemma o tråka.

Igår så tog vi det bara lugnt o var hemma o tvättade upp all tvätt o vek in den rena. Vi hann ju så klart med att åka till sjön så voffi fick svalka av sig.
Det blir nog till att åka dit idag med skulle jag tro. Men jag får nog skyla mig lite mera för jisses vilken bränna jag fick igår!
Helt röd är jag o det är inte snyggt. Haha.



Kommentarer
Postat av: frida

vilken härlig dag. Ja tänk om vi vuxna var som barn...oblyga s vilken upplevelse att åka raggarbil...blivande raggare kanske??s

2008-06-02 @ 17:13:52
URL: http://www.mammafrida.blogspot.com
Postat av: Ottilia

Vilken goe-helg du verkar ha haft.. :-) Hääärliga kusinbarn du har!

2008-06-02 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback