Haha.



Okej okej jag ska väl inte avsluta min blogg då. Även fast lusten till det är väldigt stor, hihi.
Det händer inte så mycket här så jag har inte mycket att blogga om för tillfället. Igår var jag på klubbmöte och kryddparty hemma hos Helen och det var trevligt även om vi inte blev så många. Desto mer dipp fanns det till oss :P
Snacka om att jag stank vitlök sen,haha. Tur att inte gubben var hemma när jag kom hem.
Men idag smakar det ingen vitlök alls i munnen och det är ju det som är så himla bra med den kryddan att smaken/lukten försvinner efter några timmar. Ett säkert kort för er som ska ragga efter intagandet! Haha!
Ska ta och beställa salladskryddan och grillkryddan med tror jag. Dem är ju fan så mycket smakrikare och drygare än kryddorna som finns ute i butik. Så det så ;D

Har pillat lite på min nya mobil ikväll, man kan ju inte låta bli liksom. Tur att jag tog en SonyEricsson igen så jag slipper starta om på ny kula så att säga. Denna fungerar nästan likadant som min förra. Det är bara kameran som är väldigt high-tech. Men den ska jag nog lära mig den med till slut bara jag får pilla lite till. För att läsa i boken kommer då inte på fråga. That'e me in a nötskal. Cyber-shot here I come!
Måste fota lite i morgon så jag lär mig.. tycker det är lite små coolt med såna där touch knappar på skärmen när man ska ställa in kameran. Inget jag ska ge mig på när jag är på fyllan dock, hehe.

Hanna  - du får mer än (väldigt) gärna hjälpa mig att få till min blogg. Jag är så trött på den! 
                 Hade jag haft en sånt där bra svenskt bildprogram så hade jag kirrat det själv.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Men du kan ju ladda hem bildprogramet som jag gör ifrån vetja!!

2008-06-24 @ 23:23:13
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

BRA att du stannar kvar!! Hade blivit galen annars..

Va kul mä ny mobil.. E det en sån dära super-duper-dunder-bra kamera i den elr? ;-)

2008-06-25 @ 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback