Kaffe!



Hoho nu dricker jag min andra kopp kaffe på över en vecka, hoppas att jag får värsta koffein kicken för det skulle behövas nu när jag är så trötter. Idag känns det bättre med allergin men jag är fortfarande så himla trött och jag läste i bipackssedeln att man kan bli trött av tabletterna. Så äter jag inte dem så är jag trött pga allergin och äter jag dem så blir jag trött pga dem. Suck. Får kanske testa en annan sort.

Idag var jag med Lis och satte upp dem sista lapparna om vår fest, en i Unnaryd och två stycken i Kinnared.
Hoppas att festen blir lyckad och att vi får in en del kosing i vår klubbkassa. Det behövs!

Det är lite bättre med Rhoxie idag, hon springer i alla fall inte runt som en toka som hon gjorde igår.
Hon vilar mest nu och är faktiskt väldigt duktig eftersom hon inte kliar sig, precis som att hon fattar att hon inte får.
Så idag har hon sluppit sin krage men det blir väl att den åker på i natt.
Hon verkar ha svårt för att sätta sig och tissa, antar att det beror på att såret som kliar mest sitter precis vid svansroten.
Igår kissade hon inget alls mellan kl 13 och tills i morse. Helt otroligt.
Men idag har hon tissat och bajjat med sin älskade husse, hihi.



Kommentarer
Postat av: Ottilia

Puhh va bra att de e bättre mä Rhoxie.. :-) Suck.. Missar visst ytterligare en av era fester.. :-(

2008-06-11 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback